De schakel naar een goede toekomst

Dat is waar wij naar streven op De Schakel. Wij zetten alles op alles om te zorgen voor een goede schakeling tussen de onderwijsgroepen. Dit doen wij door ervoor te zorgen dat alle kinderen goed in hun vel zitten en met plezier naar school gaan. Communicatie met de ouders staat bij ons centraal voor een goede schakel tussen het welbevinden van uw kind en het onderwijs.

We zorgen voor divers onderwijs door naast de standaard lessen ook aandacht te besteden aan de talentenontwikkeling van uw kind. Op deze manier wordt elk kind uitgedaagd om talenten te ontwikkelen en passie te halen uit het onderwijs. Elke dag schakelen we naar de toekomst en durven we te dromen.

Gemaakt door:                   Begeleidende docent:              Toetscode:
Estelle Leussink                  Ronald von Piekartz                   DT.43062 (verslag)
Tosca Aalink                                                                             DT.43063 (presentatie)
Maud de Nobel
Veerle Mooren
Britt Wildenborg

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin