Duurzaamheid

Met een oog op de toekomst hebben wij besloten om een groen dak aan te leggen, dit zorgt voor meer biodiversiteit. Hiermee willen we een goed voorbeeld laten zien aan de leerlingen en ze bewust maken van het milieu.

We maken de kinderen bewust om afval op te ruimen door gekleurde afvalbakken te plaatsen rondom het schoolgebouw. Op deze manier worden kinderen gestimuleerd om afval te scheiden of weg te gooien. Jong geleerd is immers oud gedaan.

Wij vinden het belangrijk om kinderen bewust te maken over de milieuproblemen. De kinderen kunnen er met kleine verbeteringen een verandering in brengen. Milieubewustzijn begint vaak op een jonge leeftijd. Wij zijn van mening dat het kennismaken van milieuvriendelijke mogelijkheden zowel nu als later ten goede komen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin